prices_2018
Як зростуть ціни на інтернет-рекламу у 2018 році

09.02.2018

Згідно з даними дослідження ІнАУ, у майданчиків продажі за допомогою programmatic досягли 45,4%. Керівник компанії Programmatic media Юлія Литовченко вказує, що українські рекламодавці вибирають programmatic з низки причин. «Світовий тренд – треба пробувати, економія часових, людських і фінансових витрат, оптимізація вартості унікального контакту через унікальну частоту на все охоплення і формати, таргетування на поведінкові інтереси аудиторії, які в мережі мають переважаюче значення, ніж соц-дем характеристики», – перераховує вона.

Юлія Литовченко прогнозує, що у 2018 році частка закупівель за допомогою programmatic у середньому складе близько 20%. У сегментах авто, FMCG, нерухомість, ритейл частка бюджетів може перевищити 40%. «Programmatic уже встигли полюбити рекламодавці сегмента FMCG. З’явилася активація і ритейлу, який ще не торгує офлайн, але часто заходить щотижневими флайтами (період довготривалої реклами. – Mіnd) з продуктовою ко-брендинг-рекламою з брендами, що проводять акції в мережах. Для них важлива можливість оперативної (за кілька годин) зміни креативів з промопропозицією та доступ до великої кількості цільової аудиторії з одного технічного вікна», – розповідає Юлія Литовченко.

Вона вказує і на нову тенденцію – прихід сегмента нерухомості з медійними кампаніями. «При зростаючій вартості пошукової реклами для цього сегмента відбувається постійний пошук каналів нового трафіку. А для фармацевтів programmatic у 2017 році залишався каналом, що отримує залишки бюджетів після ТБ у силу «найдешевшого контакту». Але більша частина молодої аудиторії фармацевтичних брендів уже важкодосяжна у ТБ-перегляді. А в інтернеті інтереси молодої аудиторії так швидко змінюються, що жодного усталеного white-листа переваг немає. І в цьому випадку programmatic щонайкраще справляється із завданням знайти аудиторію, а не купити показ на сайті, куди вона, можливо, зайде», – вважає керівник Programmatic media.

1518168535

Сайт mind.ua