1
Як застосовувати постклік-оптимізацію для збільшення продажів. Актуальний досвід Programmatic Media Group

Рекламна кампанія, про яку хочемо розповісти, датується серединою 2020 року.

Завдання

Збільшити онлайн-продажі продуктів FMCG категорії за рахунок программатік реклами.

Були визначені два сегменти цільової аудиторії:

  • батьки дітей 6-10 років;
  • підлітки та молодь від 12 до 24 років.

Основна ціль кампанії полягала не лише в тому, щоб охопити потрібну аудиторію, але й в тому, щоб отримати якомога кращі показники на сайті. Тобто, привести на сайт користувачів, які зацікавляться контентом та почнуть взаємодіяти з сайтом.

1

Рішення

Вхідними таргетами були Аудиторні та Контекстні сегменти користувачів, вайт-листи паблішерів та внутрішні предиктивні алгоритми DSP PM.

Зі старту налаштували Analytics Bridge – функціонал нашої платформи, який дозволяє інтегрувати статистику Google Analytics (GA) в наш дашборд і в розрізі цієї статистики робити оптимізацію за ключовими параметрами.

Власне, на основі даних GA здійснювалась оптимізація аудиторних сегментів і доменів (паблішерів, Вайт-листів): ті, що мали низькі показники, обмежувались або взагалі відключались. Поступово ручні маніпуляції підхоплював предикт: він знаходив користувачів, подібних до тих, які були в ядрі цільової аудіторії, сформованому вручну.

Тобто ми відійшли від звичної аудиторної оптимізації в розрізі медійних показників й використали постклік-оптимізацію.

2

4

 

3

5

6

7

8

9

10

Результати

Рекламна кампанія тривала 3 місяці. За цей час ключові якісні показники покращились як в плані тривалості сеансу / глибини проникнення, так і в розрізі асоційованих та прямих конверсій.

Висновки, які ми отримали:

  • За умови, що всі інші фактори (WL, категорії контекстного таргетингу тощо) залишалися без змін від початку і до кінця рекламної кампанії, на її ефективність суттєво вплинули Аудиторні сегменти та їх оптимізація.
  • Використання функціоналу Analytics Bridge у поєднанні з Аудиторними сегментами дозволяє не тільки попадати в ЦА, але й суттєво покращувати якісні показники сайту / посадкової сторінки. Відповідно, і рекламної кампанії програматік загалом.
  • Обробку статистичної інформації та процес оптимізації кампаній значно полегшує наявність єдиного дашборду в інтерфейсі DSP: з результатами кампаній, статистикою в розрізі аудиторій та даними Google Analytics.

11