tiny-woman-using-mobile-assistant-with-chatbot_74855-7883
Час діалогів: як conversational marketing допоможе будувати вашу стратегію штучного інтелекту

Один з уроків пандемії полягає в тому, що цифрова поведінка споживачів вдосконалюється дуже швидко. Ми адаптувалися до онлайн-замовлення продуктів та ліків, віддалених роботи й навчання, телемедицини та фітнесу з віртуальним тренером. 

Цифрова економіка наближається, а очікування споживачів зростають. Масовий маркетинг зникає: люди впевнені, що мають право на персоналізований сервіс, справжні стосунки та корисну інформацію. 

Як розвивати ці нові шляхи до споживача, отримуючи при цьому реальну інформацію про них і чесний зворотний зв’язок? Відповідь є.tiny-woman-using-mobile-assistant-with-chatbot_74855-7883

Як використовувати діалоговий маркетинг на основі штучного інтелекту?

Діалоговий маркетинг − той інструмент, який масштабує голос вашого бренду, дозволивши створити у ЦА почуття співпереживання та особистого зв’язку. Надаючи цінний для ваших клієнтів контент, ви зможете аналізувати їхні відгуки та реакції, а на підставі накопичених релевантних даних — краще розуміти й правильно сегментувати свою цільову аудиторію. 

На свіжому прикладі: дочірня компанія IBM Watson & Cloud Platform − The Weather Company (TWC), яка щомісяця розповідає про погоду 288+ мільйонам унікальних користувачів, вирішила допомогти їм отримувати правдиві та актуальні дані про COVID-19.

Складові рішення: поточні звіти від Центрів з контролю і профілактики захворювань і ВООЗ, інтерактивний трекер і чат-бот на базі штучного інтелекту −  COVID-19 Q & A with Watson

За кілька місяців чат-бот відповів більше ніж на 2,6 млн питань про COVID-19. Середнє співвідношення кількості сеансів на 1 користувача зросло втричі, тобто залученість користувачів збільшилася на 100%. 

При цьому команда TWC зібрала достатньо даних про реакції та потреби клієнтів, що допомогло компанії оптимізувати стратегії просування продуктів. 

Яке майбутнє чекає на штучний інтелект і діалоговий маркетинг?

Компанії все частіше використовують технології, щоб краще розуміти настрої користувачів і прогнозувати їхні дії. На думку Salesforce, до 2025 року 95% всіх взаємодій споживачів з брендами будуть здійснюватися за допомогою ШІ. 

Діалоговий маркетинг відкриває хороші можливості для здійснення експериментів та контролю результатів. Але щоб штучний інтелект міг краще розуміти користувачів і піклуватися про них, йому будуть потрібні ті особисті дані, які люди не завжди готові свідомо розкривати.

Отже, для побудови ефективного діалогового маркетингу компаніям необхідні нові сценарії, які будуть, як в прикладі з TWC, корисними й такими, що заслуговують довіри. Pull приходить на зміну push — потрібно залучати, а не нав’язувати.

Digital-маркетинг має знаходити й впроваджувати ці рішення. І адаптуватися до них.

За даними Adweek