RTM_PMG_Press04
DOOH у programmatic — це вже реальність

Programmatic вийшов за межі Інтернету, а зовнішня реклама прийшла на його простір — і це вже сталося в Україні.

Programmatic Media Group та компанія RTMDigital (входить до складу Групи Компаній «РТМ-Україна») стали партнерами й успішно інтегрували мережі цифрових панелей RTMDigital до programmatic-платформи Getintent.

Таким чином, в одному технічному вікні стали доступними два медіаканали: зовнішня реклама в цифрі й Інтернет-реклама. Інтеграція робить можливою закупівлю зовнішньої реклами за принципом Premium Programmatic— на преміальному інвентарі. Доступні для реалізації формати — video й display.

В чому ми бачимо переваги такої інтеграції та як оцінюємо перспективи? Передусім, це інтеграція медіаканалів і нові можливості у керуванні рекламними кампаніями:

  • для ринку Out-of-Home— це новий спосіб закупівлі Digital OOH через programmatic-платформу;
  • для українського ринку Digital й рекламного ринку в цілому — це нова можливість працювати з дома медіаканалами в одному технічному вікні GetintentUkraine: планувати, запускати, керувати кампанією, працювати зі звітністю;
  • додаткові можливості у плануванні DOOH: вибір періоду, обсягу показів, певної мережі / панелі DOOH;
  • спільна одиниця закупівля двох медіа — модель закупівлі за СРМ (вартість за 1000 показів).

В перспективі на платформі Getintent можна буде обирати усі digital-мережі компанії RTM-Digital, а також операторів, які матимуть цифровий інвентар.

«Перший крок вже зроблено. Цифрова зовнішня реклама стала доступною для закупівлі через Programmatic. Для розвитку DOOH у Programmatic потрібно ще багато зробити всім учасникам ринку, ми тільки на початку цього шляху. І нам особливо приємно, що в особі компанії RTM-Digital ми знайшли партнера, інноваційного у підходах й готового задавати ринку нові стандарти. Фактично, це створення нового ринка в ринку. І питання тут не ліше в готовності операторів інвестувати у цифрову рекламу. Це консолідована работа профільних комітетів, операторів, технічних партнерів, які мають programmatic-платформи, клієнтів, рекламних агенцій» — коментує CEO Programmatic Media Group Юлія Литовченко.

«Запровадження Індустріальним комітетом зовнішньої реклами стандартів DOOH й практичний запуск досліджень й монітирингу позначають відправну точку стрімкого розвитку галузі. DOOH, використовуючи найновіші технології керування трансляцією й моніторингу, стає мостом інтеграції зовнішньої реклами з іншими медіа, а синергія такої інтеграції безмежна. Практичний початок закладено. Співробітництво з професійною командою Programmatic Media Group триває не більше 2 місяців, а результат вже є, і результат для рекламної галузі історичний» —стверджує Олег Невельчук, генеральний директор Групи Компаній «РТМ-Україна».

Інформаційна довідка:

«РТМ Діджитал» — системний оператор цифрової зовнішньої реклами, входить у Групу Компаній «РТМ-Україна». Компанія заснована у 2015 р. У 2018 р. «РТМ Діджитал» започаткувала розвиток цифрової зовнішньої реклами України зі встановлення перших цифрових мереж у Міжнародному Аеропорті «КИЇВ» і на бульварі Тараса Шевченка. Сьогодні компанія керує пятьма цифровими мережами у Києві: indoor-мережі в Аеропорту «КИЇВ» і на залізничному вокзалі «КИЇВ Пасажирський», 3 outdoor-мережі міських малих і середніх форматів у столиці України.

Компанія розробила й запропонувала рекламному ринку власний алгоритм продажів цифрової зовнішньої реклами — Digital Network Panel (DNP). Іноваційний підхід «РТМ Діджитал» та всієї групи «РТМ-Україна» формують нові реалії української індустрії реклами. Компанії є частиною інвестиційної групи UFuture.

UFuture— інвестиційна група, яка об’єднує компанії та соціальні проекти українського підприємця Василя Хмельницького. До складу UFutureвходять: девелоперська компанія UDP, що спеціалізується на великих інфраструктурнихп проектах, другий найбільший у країні Міжнародний Аеропорт «КИЇВ» ім. І. Сікорського, національний оператор зовнішньої реклами «РТМ-Україна», індустріальний парк «Біла Церква». Група також розвиває іноваційні бізнеси, як UDPRenewables, фармацевтична компанія «Біофарма», іноваційні парки UNIT.City і LvivTech.City. UFutureпідтримує соціальні проекти в галузі освіти й економіки, серед яких Київський міжнародний економічний форум «КМЕФ», Школа малого й середнього підприємництва, іноваційна школа програмування UNITFactory, LeanInstituteUkraineта інші.

Programmatic Media Group— компанія, яка розвивається на ринку Digitalу напрямках: PMG.Buying, PMG.Agency та Getintent Ukraine. З цього часу починає розвиток напрямку PMG.DOOH.

З 2015 р. ексклюзивно представляє в Україні programmatic-платформу Getintent Ukraine. Спеціалізується на автоматичних рекламних кампаніях у цифрових медіа засобами programmaticз використанням даних про цільову аудиторію для кожного конкретного показу на основі протокола Open RTB.

Має власний support. У напрямку PMG.Buying розміщує рекламу клієнтів через такі платформи, як Hybrid, Display&Video360, GoogleAds, Facebookт а інші канали. Власна digital-агенція — PMG.Agency — розробляє для рекламодавців комплексні media-рішення в Інтернеті: медіастратегії, планування, супровід й аналітику рекламних кампаній.

Programmatic Media Group є членом Інтернет Асоціації України (ІнАУ), а також членом IAB Ukraine, де очолює в комітеті Programmaticробочу групу, яка займається питаннями Fraud (шахрайства), порушеннями, якістю й контролем трафіку. PMGактивно навчає ринок, розповідаючи про тонкощі programmatic, боротьби з fraud; бере участь у профільних заходах із докладами та кейсами.

Група прагне іноваційних підходів та пошуку нових можливостей у programmatic, реалізувала технологію синхронізації TVй радіо з Інтернет-рекламою (TVSync у Getintent, GoogleAds, Facebook). У найближчих планах — активно розвивати напрямок інтеграції цифрової зовнішньої реклами в Getintent.

Getintent— розробникиprogrammatic-рішень для брендів, рекламних агенцій та паблішерів. Флагманський продукт компанії — Getintent DSP— допомагає рекламодавцям керувати крос-канальними медіазакупівлями (desktop, mobile, connected TV й digitalout-of-home). АІ-алгоритми платформи оптимізують вартість закупівлі за цілями рекламної кампанії, а також антифрод-інструменти забезпечують покази рекламного повідомлення живій аудиторії у безпеченому інтернет-оточенні. Programmatic-платформа Getintent надає розширені можливості налаштування таргетингу, можливість адаптувати сторонні й власні дані, а також закупати преміум-інвентар провідних площадок. Офіси компанії розташовані в Нью-Йорку, Берліні й Москві. Офіс екслюзивного партнера в Україні — у Києві.