pic_00
В Україні запускається платформа для автоматизованої закупівлі реклами DSP Programmatic Media

Українська технологічна компанія Programmatic Media Group виводить на український рекламний ринок DSP Programmatic Media, розроблену на ядрі programmatic-платформи Getintent.

pic_01
Компанія Programmatic Media Group, яка спеціалізується на автоматизованій закупівлі реклами в цифрових медіа, запускає DSP на базі технології Getintent. Нова programmatic-платформа покликана, з одного боку, задовільнити потреби українського рекламного ринку з урахуванням його специфіки, з іншого – надати рекламодавцям технологічні можливості згідно зі світовими трендами в сфері digital-маркетингу.

У користувачів платформи Programmatic Media залишиться все, що було доступно раніше: джерела трафіку і даних, розширені налаштування таргетингу, можливість використовувати власні дані, а також закуповувати преміальний інвентар.

«Programmatic Media Group ексклюзивно представляла DSP Getintent в Україні з 2015 року і кастомізовувала платформу для українського ринку. Ми ввели оплату рекламних кампаній національною валютою, зібрали локальні та кастомні сегменти і підключили українських паблішерів безпосередньо до платформи – без використання SSP. А також ми розробили такі фічі, як Super Geo і TV Sync, та зробили можливою автоматизировану закупівлю реклами в DOOH», — коментує CEO Programmatic Media Group Юлія Літовченко.

Віталій Сосновий, Chief Technical Project Manager: «DSP Programmatic Media збереже такі унікальні можливості технології Getintent, як управління крос-канальними медіа закупівлями і чотири види предикторів. AI-алгоритми платформи оптимізують вартість показу відповідно до цілей рекламної кампанії, а антифрод-інструменти забезпечують покази рекламного повідомлення живій аудиторії в безпечному інтернет-оточенні».

Функціонал DSP Programmatic Media включатиме наступні види предикторів:

· Click Predictor для покращення показників клікабельності;

· Action Predictor для оптимізації постклік-показників і покращення медійних показників (наприклад, VTR);

· Viewability Predictor для підвищення видимості креативу;

· Antifraud Predictor для верифікації якості трафіку і забезпечення brand safety.

Programmatic Media Group має власну службу клієнтської підтримки з експертизою, набутою за 5 років співпраці з DSP Getintent.

Агенції та рекламодавці України, які стануть партнерами Programmatic Media Group, отримають всі переваги programmatic-реклами і гнучкі фінансові умови.

Клієнти, які раніше працювали з DSP Getintent, в результаті переходу на DSP Programmatic Media зможуть використовувати не тільки всі поточні можливості платформи а й нові, вже заплановані рішення.

Programmatic Media Group

З 2015 року ексклюзивно представляє в Україні programmatic-платформу Getintent Ukraine. Спеціалізується на автоматизованої закупівлю реклами в цифрових медіа з використанням даних про цільову аудиторію для кожного окремого показу на основі протоколу OpenRTB. Має власний відділ клієнтської підтримки.

Programmatic Media Group активно навчає ринок, розповідаючи про тонкощі programmatic, боротьбу з fraud, бере участь у профільних заходах з доповідями та кейсами. Група прагне до інноваційних підходів і пошуку нових можливостей в programmatic. Реалізувала технологію TVSync: синхронізацію TV і радіо з Інтернет-рекламою в programmatic-платформах, GoogleAds, Facebook. Розвиває напрямок інтеграції цифрової зовнішньої реклами (DOOH) в programmatic.

[email protected]
www.programmaticmedia.com.ua