FEEA533F-4567-4E2C-936A-0598ACD8DA64
Кейс категорії FMCG від Programmatic Media Group

4 квітня 2019 року CEO Programmatic Media Group Юлія Літовченко брала участь як як спікер у Вечірі Кейсів для FMCG сегменту від IAB Ukraine.

Ознайомитися з кейсом ви можете тут, завантажуйте pdf.

Наша компанія працювала з цим кейсом на початку 2019 року.
Клієнт — молодий український бренд з категорії продукції швидкого приготування.
Продукт — вареники та пельмені.
Рекламна кампанія мала дві цілі:
1) промо-акція для лояльної аудиторії: купи продукцію — приймай участь в акції.

2) пріоритетна ціль для рекламодавця — дослідження портрету аудиторії з підтвердженням або відкиданням гіпотези про більш широку аудиторію бренду.

Одночасно одинаковими вагами ми запустили дві кампанії.

Перша була налаштована на традиційну цільову аудиторію «Жінки 25-45 років».
Друга враховувала аудиторні сегменти, поведінку, вайт-листи, контекст і Предікт.
Предікт (Predict) є технологією DSP Getintent, він працює за принципом look-a-like. Платформа накопичує інформацію про ті куки, які найкращим чином реагують на креатив. За допомогою машинних алгоритмів DSP Getintent шукає в мережі «схожі» куки і таргетує рекламу на цих користувачів.
Таким чином ми зібрали в сегмент ту аудиторію, яка перейшла на сторінку акції сайту рекламодавця і зробили аналіз щодо ії входження до тих чи інших поведінкових сегментів, а також щодо соцдему аудиторії.
За результатами аналізу ми виявили, що, окрім сегментів «традиційної — жіночої — цільової аудиторії», був відгук від «чоловічих сегментів». Активно реагували чоловіки 17-21, 21-24. Інтереси — спорт, букмекерські контори, сайти знайомств. Серед жінок ми отримали позитивну реакцію від більш молодих користувачів — 17-21, 21-24 років.
Якщо подивитись на медійні показники, то результати такі:
Снимок экрана 2019-04-09 в 13.10.33
Друга частина кампанії отримала більш високий показник CTR, більш низький відсоток відмов.
Відсоток попадання в «традиційну аудиторію» 74% в першій частині і 43% — в другій.
Серед виявленої аудиторії другої кампанії сегмент «Ж25-45» склав 43%, а 22% склали чоловіки та жінки 18-24.
А 22% нової аудиторії — це значуща аудиторія для продукта.
Висновки кампанії:
При створенні рекламної кампанії на всю Україну будуть використовуватись дві самостійні аудиторії — Ж25-45 і М/Ж18-24.
Звичайно, треба відслідковувати та аналізувати кожну з цих кампаній окремо.